20 August 2003

a' kum semua

ari ni spesel sikit sbb aku update kat bilik En. Abd Nasseer. Hoho aku berlagak..
Masa ni eliz, ayang ngan aya(JAIS) ada kat sini. tgh tanya ssignment.

berita baru tak der la sangat
no aliph
AIN dah dapat kerja Assistant Account bebaru ni. tepuk2. baru masuk bulan nih

Kobis@meah da ada awek. awek tu yang ngurat dia, cambiasa. dia ni kan pemalu orangnyer

cuti korang wat per ha? aku tak cuti, duk sini teman cik Abd Naseer wat research. nak claim double nih. kayo pak cik.ha ha ha.
oh yaa, aku nak mintak mahap kat org2 yang telah dikutuk aku. ada yg ngadu kat aku sampai takut nk tengok website ni lagi. ala skali skala.

ok la sampai di sini saja.ayang kata dia dari Australia bila bos aku tanya "kampung mana?"

babai

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews