08 August 2003

assalamualikum.
ikut program An, aku patut mengajar NIHONGO skang, kat sini.
tapi, cam biase org buat, pengenalan@syokai@ta'arruf. ye tak?
so, nama saya... panggil je lah ape2, paling bangsat pon "org yg aja Jpn kat Pujanggamalam tu, yang poyo tu..." .....hm, bolehlah. insyaAllah tak kecik ati.

ok, ini kena kasi ingat, kan ke kewajipan kita untuk sentiasa menyebarkan dakwah(opinion; tak setuju kalu, komen la!).so, sentiasalah kite sama2 bersyukur apa yg kita ada. tupasal la, sepatutnye.... erm, takpayah lah. this another my opinion. nnt kate aku hipokrit lak, walupon memang benar hal yg demikian. so, (brape bayak so la...) tau tak lagu ni?
marilah...ber a mal, beramal kerana Allah, beramal kerana, Allahuakhbar!
beramal kerana Allah, pemuda melangkah gagah, menjana kuasa rakyat,
bersiap menghadapi cabaran. semarakkan............ etc.

cari sendri la. lagu fav. aku time tingkatan 5.

ok, kita mulakan pelajaran NIHONGO yg pertama.

yg korang kena ingat ialah... "watashiwa nihonggoga wakarimasen!" yg bermakna: aku mane reti bahasa jepon!

cukup tak?
hi, ila huna faqad. ma'assalam.

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews