22 August 2003

BERITA GEMPARRRRR!!!!
AN DAH BER"ANAK" (mempunyai anak)"

Kolej SR,Bilik 336.Rabu. Seorang teman yang amat kita kenali telah mengaku bahawa dia telah mempunyai anak. Kita ikuti wawancara tersebut:
p: pujangga
An: poyo


p: a'kum
An: alam
p: aku dengor ko da ada anak betul ker?
an: hmm,,,,,,,, ya (sambil blushing)
p: berape anak ko skrg
an: sbb aku belum kawin jadi cuma ada 2 jer.
p: oo gitu. habis kalau da kawin brapa anak ko?
an: mungkin cukup 2 team basketball kut? (lebih kurang sepuloh)
p: siapa nama anak ko tu?
an: nama dia Cindy.dia lahir kat SR,mak dia nama Faridah, bukan Feridah. Dia ni anak terbiar sebenarnyer. aku kutip masa cuti ari tu. leh la jadi teman tido aku. hari2 aku kasi makan friskies.
p: oo kalau gitu anak ko ni jenis maun la
an: eh bukan! maun ada kat bilik tgh main game. dia ni ket laa.
p: cis ko telah mempermainkan aku yg hensem nih. amik ko (pengarang telah mengeluarkan hikmat angin seram masam.

begitulah hal yg telah berlaku. Bomber ialah nanny kpd cindy. dan maun ialah penjaga bilik.
sekian berita dari karam singh walia

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews