27 August 2012

Selamat Hari Raya...

Assalamualaikum dan tidak terlambat jika saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua pembaca blog kami..

Kenapa saya suka rumah saya? Hahaha.. Soalan yang sering aku tanyakan kepada kawan2. Yake? Hahaha.. Cerita pasal raya tahun ni.. Hurm.. Mana nak mulakan?

Puasa..
Alhamdulillah aku berjaya mengekalkan momentum untuk puasa penuh tahun ni. Hehehe.. Walau ada gak rasa macam nak berbuka. Tapi aku berjaya tahan.

Raya..
Baju raya.
Tahun ni aku tak tempah baju raya. Malas plak nak tempah. Ingat nak pakai je baju nikah aku tu. Save gak budget. Lak tu my bonda nak kami pakai sedondon plak. Purple jadi pilihan.. So, aku ngan mak n isteri duk carilah baju raya. Tak sangka plak ada size. tapi aku kurang selesa lah pakai baju siap. Ketat kat bahagian peha n punggung. Hahaha.. So, boleh plak si penjual baju tu offer diri untuk menjahit baju aku. 3 hari sebelum raya aku leh ambil..
Hari yang dinanti telah tiba. Hasilnya? hahaha.. Kelakar gila. Seluar sebelah ada kocek, sebelah takde. Lengan bukan main panjang. Overall, puas hati gak la. Ada gak baju raya.

Membaca post An buat aku teringat kembali tujuan aku. Aku pun nak jadi self-employed tapi terbantut seket sebab aku di'transfer' ke Nilai ni. Budget lari sket. Hehehe.. To An, all the best!! Kalau nak mintak pertolongan, lau terdaya, aku akan tolong.

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews