27 August 2012

2003, i.e. 9 tahun yang lalu?

Salam & good day, L said.

Pada tahun 2003 masihi, May? Jun? July? adalah waktu kebanyakan budak-budak UiTM Segamat batch Jun 2000 menamatkan pengajian 6 semester... bagi yang grad on-time lah.
Masih kuingat, pada hari-hari akhir itu, aku & An pergi ke kolej perempuan, melihat farewell pelajar wanita. lalu terlihatlah drama "ahahaha...ko nganges dulu...", lebih kurang gitu. aku tak ingat detail.
25 Ogos 2012, Sabtu, i.e. raya ke 7, aku terjumpa sesuatu...nota tanpa tarikh, tapi merujuk pada hari-hari terakhir ketika berada di Sempana Riau, UiTM Segamat, Johor. (lihat gambar)

Mengembalikan kenangan lalu eh? (sebahagian details disembunyikan)
- Padli Ahmad a.k.a. Budin; rasanya alamat itu sudah tidak valid.
- An the mangaholic; "suatu hari nanti kita akan berjumpa sebagai orang senang" kau kata? An antara orang paling kaya antara kita yang aku kenali. Well done! aku, belum kaya mcm ko. dan aku rasa xperlu. cuma kena improve keberkatan rejeki je. huhu
- Hairil Azlan; mwahaahaha... dia ni, sejak tahun 2006 yang lalu, sebelum tahun baru cina itu, ketika dia membuat keputusan untuk tidak menghadiri 1 interview kompeni apetah, dan memilih untuk join aku g interview ke Golden Hope Bhd di Menara PNB, hingga kini. malas mau cerita la.
- Maun; ape cerita. lost contact. ahaha.
- Mat Ban; last jumpa aku rasa ketika menghadiri majlis perkahwinan beliau di Melaka. Pastu...

Yang tak lost contact, kita tak tertanya la kan. Aku kadang tertanya, apa dah terjadi. Apa berlaku, especially tuan besar, Encik Reza Hafiz Meah a.k.a. Kobes, serta tuan Erwan a.k.a. Kota. Kobes la sikit cerita, at least. hehehe...

(double post terus harinih!)
End of transmission.







No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews