08 September 2010

Selamat Hari Raya..

Salam..

Tak sangka aku hampir berjaya melalui tahun pertama Ramadhan sebagai suami orang. Banyak yang lain berlaku. First, aku terpaksa tinggalkan member aku keseorangan berbuka puasa. Padahal dia ada member lain nak diajak berbuka. Yerlah dah ada staf bujang baru masuk. Second, dah makin kurang ke bazaar ramadhan tahun nie. Hampir setiap hari isteriku memasak untuk kami berbuka. Third, aku rindukan 'teh tarik'. Sepanjang bulan Ramadhan ni aku tak ngeteh. Ngeteh pun ngan pujangga pas main futsal. Tapi aku tak minum teh tarik time tu. Gian plak aku.. Hehehe..

Tahun ni aku ingat kena raya rumah mentua. Tapi aku hampir terlupa yang keluarga mentua aku beraya di Jementah. So, aku kena balik Muar gak. Pastu kena lah plak berulang dari Muar ke Jementah. Ingat dulu isteriku orang nogori. Rupa2nye orang Johor gak. So, aku rasa takde masalah nak balik kampung dua2. We'll see.

Team Futsal. Well, raya ke-3 malam, kitorang akan buat gathering futsal selama 2 jam. Hehehe.. Chayok2!!!

Dah nak raya nie plak aku dapat email tentang Namewee. Hurm. Propaganda racism yang aku bosan nak dengar. Tapi macam ada betulnya gak. Entahlah. Sampai dah masuk isu keagamaan ni, aku tak suka nak komen. Jangan menghina agama lain.

Anyway, aku nak mintak maaf jika ada tersalah kata dan terlanjur perbuatan.. 0-0!!

P/S: I will Get My House Soon Enough!!

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews