20 August 2010

Addictnya aku kepada FARMVILLE!






Aku penagih Farmville!
Celik je mata, buka komputer dan terus Farmville!
Kalau nak badan sakit2, cubalah jauhkan aku dari Farmville!

Celik pagi- pagi dah tanam gandum
Tengok masa lagi 6 jam baru ranum
Lawat kebun kawan2 mana tau leh tolong2 baja
Sesama jiran mesti bekerjasama


Ada kawan yang mintak batu bata
Ada juga yang mintak paku, batu malahan kuda
Aku x kesah nak bagi, asalkan nanti bila susah korang tolong aku laa
Jadi awas pak kedekut usah bz body nak add gua






Balik shopping sebelum nak tidur tuai dulu hasil tanaman
Berbakul2 hasil dapat disimpan
Cukup modal bina kedai roti, kek dan kudapan
Jadi tauke kedai alam maya boleh lah tahann

1 comment:

Encik Jay Xi said...

Ahahaha...

nnt aku lak post "addictnye aku dgn Mafia Wars". hehee

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews