06 February 2009

temporary change phone number

Salam, L said.

Dengan ini diumumkan, saya bakal menggunakan Celcom Prepaid Blue dengan nombor: 019-2006292, mulai ptg 9 February 2009 hingga 20 February 2009.

Ini adalah kerana, nombor telefon saya sekarang, tidak menyokong perantauan antarabangsa (international roaming), kerana tempoh penggunaan tidak cukup matang (3 bulan), meminta saya membayar deposit rm300.

Cara paling mudah ialah, menggunakan akaun prabayar, yang menyokong perantauan antarabangsa.

Pada tarikh tersebut, God willing saya dan 2 rakan lain akan berada di Ho Chi Minh, Vietnam atas urusan kerja. Jika ada kepentingan menghubungi saya, bolehlah menghubungi nombor tersebut di atas, dengan kadar yg murah, seperti berada di Malaysia. Maklumat lanjut, sila hubungi encik Azuan Arief (B.I.).

Terima kasih, sekadar maklumat. Yela, sedar la, sape sgt yg nk hubungi aku. huhuhuhu.

p/s: God willing.

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews