28 August 2006

Perkhawenan Hasra Diana

Assalaamualaikum dan salam sore kepada handai dan taulan yang masih lagi sudi melawat ke teratak Pujangga yang tak seberapa tapi indah ini...ekekekeke :D


Pada minggu ini kita dikacau bilaukan oleh Dato' K yg bernikah dgn Datin K dan juga usaha kononnya utk menyatukan kembali Mawi dan Ina di siaran televisyen RTM 1... pada Pujangga biarlah mereka dgn kehidupan mereka tapi mengapa ibu Pujangga tak membenarkan Pujangga menonton CSI di NTV7? Ini tidak adil huk huk huk


Sebut pasal Mawi dan Ina, pada tarikh 19 September yang lepas Pujaan dan Raksasa Cinta telah berangkat demi memenuhi undangan Siti Hasra Diana @ Ana @ Hasra @ D di Felda Taib Andak.


Sebelum berangkat ke Felda Taib Andak ni si Pujaan rupanya ada Family Day di Wet World Batu Pahat. Ikuti kisah dari Pujaan..


Yeay yeay happy nyer aku dapat meriuh rendahkan lagi alam siber maya exotica erotica ni mwahahahaaha... okeh tauke Blog thank you bagi wa can lagi... jasamu ku kenang hingga hujung bulan ini wakakakaa

Okeh aku citer pasal Family Day ni dulu... Hwa Tai taon lepas wat annual dinner tapi taon ni wat Family Day laks, ingatkan takder celebration apa pon tapi tetiba anak Chairman Hwa Tai si Airique gi gatal propose bendalah ni pulak. Apa pon aku mmg dah niat nak mengular aktiviti ni since aku terlepas dari jadi committee hehehehehe

Memandangkan aku cuma hadir utk 1 jam 30 minit jer apa yg aku leh citer ialah ni first time aku masuk kat Wet World Batu Pahat ... ... ... surprise!! Rupanyer kat dlm ni lebih kurang Sunway Lagoon ngn Bukit Merah jer, beza cuma ia berada di Batu Pahat dats all folks. Ramai laaa yg datang and they have lots of fun. Ada ramai aweks ajak Pujaan join team diorg maen sukaneka tapi ngn lembutnya Pujaan tolak coz den ado projek baek yo ^_^

Pendek citer aku kul 11 dah ada kat umah dah.. tunggu mamat raksasa ni ambik aku kat umah nak gi Felda Taib Andak. Kul 12.30 baru muncul MyVi nyer ngn si Ayol. Masa aku masuk keter tetiba bdk ni marah aku naper jiran sebelah wat kenduri tak bagitau awal2.. eh apahal lak ni? Pastu aku ajukan soalan maut... Kad jemputan mana? Dia senyum pastu cakap "Aku tertinggal kat umah lah" maka sepanjang perjalanan tu penuh laa syarahan MB Jasin Said Yusof marahkan kastam sbb kaco kompeni dia mwahahahaha watchaaaaaaa

Sampai kat Simpang Renggam tetiba ada org call... "Oi beruk ko dah kat mana dah?" eh mamat ni kata tak pegi? ada kejer ke apa dia cakap tak dapat datang tetiba sibukkk jer ni apahal? call banyak kali pastu aku wat lambat2 angkat...ceh tiru cam citer Criminal minds lak. Pastu baru dia citer yg dia tunggu kat umah penganten tak makan lagi tunggu kitorg ... ish ish ish anak saper la ni ek?

Kul 3.30 kami sampai ngn selamatnya di umah penganten... ehem nak komen sket pasal tanda arah umah pengantin.. Laen kali guna marker jer kalo wat tanda arah.. tanda yg dibuat tu "cantik" sangat sampai dua mata jadi satu.
Sampai kat situ memula skali jumpa si Jawa ngn emmm tak kenal, dia dah nak balik dah. Kat majlis lak dah ada si Misman, Saleh and Moon (ni dak Nilam aku tak ingat nama penuhnyer) oh ya Zeha tak datang coz sdg sarat kat umah (eh yer ker? takper nanti aku konfemkan balik ngn Saleh)

Kitorg pon makan ngn hepinya sampai tercuri kerusi adik Mawi, eh bukan bdk kecik kampung Mawi lah... semua tengok saper ler bdk2 besar yg wat kecoh nih...rilleek brader ari ni member kawen nih. Pengantin lak dah abes makan berdamai yg membuatkan kami tak sempat nak shoot gambor makanan yg ada.

Makan- borak- makan- borak- makan- berak eh tersyashul lak. Kat majlis ni terjumpa lak kawan laaamaaaaaa tak nampak. Si Lin (aku tak ingat lagi nama penuhnyaaa) ex classmate masa part 6 duluuuu... hehehe dah jadi ustazah and still single lagi. Menurut beliau laa kan, actually Mawi and Ina tu berpisah coz ada org ke-3... huh huh gossip *_* aku tanya laa saper itu org... ngn pelan2 dia cakap.. "Ko jgn citer kat reporter lak, org tu aku laaaaa" warghhhhh lawak ko mmg the best laa Lin
Si Hasra lak upanyer tgh ambik Master in Pendidikan kat KUiTTHO Pt Raja. Tu jer yg sempat dia bagitau aku (aku tak tanya pon)

Kul 4.30 si Raksasa dah gatal nak balik. Oh ya malam ada training aku leh lupa lak :p .... sebelom kamik balik..kamik ambik gambaaa
dan akhir nya Adiosss pengantin. Selamat berbahagia hingga ke akhir hayat ^_^

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews