05 December 2004

praktikal...

~lan~

assalamualaikum semua kenkawan... dah lama tak post.. sorry laa.. bz ckit!
now, sy tgh menjalani praktikal training, tu yg bz ckit... so mcm maner kwn2 kita yg tgh pktl gak skrg nie... citer laa ckit.. samada bes ker tak, penat ker tak, bosan ker tak.. heehhh..assalamualaikum my fren...

tempat aku ok jek.. 4 org jek termasuk aku & bos.. aku dgn member aku dr sgmt, sorang staf and boss...

stakat nie aku ok lagi.. tak pernah kena marah atau kena suruh buat kejer banyak2.. semua ok jek, dia ajar aku pun ok.. senang nak faham..
boss aku pompuan, cina.. mmg concern laa ttg org bawahan dia..

tau tak.. smalam aku kena kuar office, buat audit kat kilang.. aku ngan member aku, bos aku pun ada gak... ok laa, takder laa pressure sgt..

kepada our 1st web master.. an.. naper tak blik bp minggu nie.. kalo tak leh kita jumpa.. aku dah ckp ngan bolly dah.. kalo tak dia dah nak preparekan kita chappati tau.... so.. makan kedai laa kita nampaknya (bknnya senang nak rasa dia buat chappati)...

kepada sesaper yg pegi perkahwinan hitler.. sampaikan salam aku kat dia dgn ucapan selamat pengantin baru.. sory tak dapat datang!

kepada ain.. sori skali lagi sbb tak dapat datang brayer umah ko thn nie...

kepada imm.. jgn bersedih.. redha laa dgn apa yg berlaku..(mesti diorang yg membaca nie ragu2 kan aper yg berlaku kat ko, hehehh)

and last but not least.. slamat ari raya, maaf zahir batin...

wassalam..

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews