20 December 2004

Assalamualaikum.nama saya Yowa,call me yowa.hehehe.ooh, An ckp aku xleh edit template, i did it. done. now, i'm posting post lak.so, nk story apa ek. pasal PAC aka Praktikal ni la yer.sejak 6th raya dah aku off to Jhr, kat P.Gudang. pAC, kat kompeni melayu, A**** &Co. best gak la. caner aku nk story ek. tp, best lar.xde tekanan, byk lepak. antara org org2 PAC yg aman damai lar.aku mula masuk 1st december gak.xde makne nk masuk awal mcm Hasra tue. aritu aku g ikut Lan, berya umah konco2. mula g umah Bai (Elisa Mohamad). byk citer gak aku dgr.pastu dgn semangat waja, Lan bwk g umah HasraDiana lak kat TaibAndak nun.sanggup dia abaikan mmbr skolah rendah dia,yg dtg raya kt umah dia. of cos la, dia xde kt umah.hm... adakah Lan mempunyai hidden agenda? xtau lar.so, smpai kt umah Hasra...xsangka lak... mmg aku sangka sbenanyr, mmg Hasra ni permah. xhairan la adik Pooh tu.... phm2 lar. Chow, dia ada tny psl ko taw! aku pon slamber je borak dgn dia,mcm dah lama kenal. mesti Kobes jeles nih.mesti Hasra taksangka, betapa aku ni klaka orgnya.sepanjang jalan dia balik dr umah Haniza, dia kena pegang perutnya yg dicederakan oleh aku (dgn membuat ...berseloroh).hahahaha, bg Lan, lwk tu biase2 jer.pastu.... g umah norachan. biasalar, maybe ada hidden agenda juga. dlm hujan tu, kitorg redah jugak.sbb dah janji, nk smpi b4 maghrib.samapi gak, tp Mimi lak terpaksa jd kos lepas. padan muk..... kesian dia. hehehe.aku bohsan jugak bila xde ketua program jadi kepala ni(btl tak AN?!). so, Lan yg pnh dtg umah nora tu pon segan2 dgn ayah Nora. aku apatah lagi. malu2 kucing la. aku ...lemah skit dgn org2 mewah nih.hehehe. nora dh ajak off g umah BI, siap mekap spesel ntk...sape tah.tp kitorg lak nk g solat dulu. adjourne ler. abis tu, off to umah BI kat penjara tu.naik kete Nora lar.aku dok sorg kat blakang tu, diorg borak,buat2 la tegur aku supaya ku xkecik ati. xpe... dah biasa (kan An..eheh).kt umah BI, humaaaang. aku mmg xmalu nk dtg lain kali aku rasa. mkn pon best.peramah betul.nak2 adik dia tu.siap ada salam ala2 rappers.next g umah Elis (jgn eja Alice. hehehe). ni pon pot baik.mkn best gak. mee, rasa mcm mee sizzling. isk, mane lg aku nk dpt mkn mi camni. nk je aku tapau. tp time tuuuu lar aku betul2 kenyang.abistu, balik umah nora (dh mlm), amik moto Lan, aku ikut dia balik. so, mlm tu aku tido kat TUTA. yg Lan, sbb segan dgn ayah Nora, xdpt dia claim stokin HushPuppy dia tue.erk, mcm diari aku la plak. byk merepek lak. konon nk crite psl PAC... xpelah. aku tunggu Chow dtg nih. cpt la 1hb! rindu ko la Chow!!!!

1 comment:

Pujangga said...

Buat la perenggan setannn... penat pembaca nak membaca nyerr

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews