18 December 2004

haiyoooooooooo...

~lan~

assalamualaikum...

praktikal2... penat tul praktikal nie.. aku ingatkan relaks jek.. masuk ari smlm.. dah 3 ari berturut2 aku kena kuar buat audit kat kilang.. jauh plak tu... terpaksalah aku kesini kesana dgn motor buruk aku tu... member aku dah 2 org dah demam.. penat sgt agaknya.. sorg budak sgmt.. hazreen.. kenal tak, dulu dok nilam masa dip..

aku ada citer terbaru nie.. pasal pooh chow.. dia dah ditawarkan utk post account clerk kat maybank cawangan p. gudang... 1/1 thn depan dia mula kejer... nak tau tak geng semua.. gambo rsume dia siap pakai songkok tu.. org2 ofis semua dah pakat nak panggil dia ustaz.. nie semua member aku yg ckp.. dia pun kejer kat maybank.. jb.. norliza.. batch kita gak dulu..

wei an.. apa citer.. ko nak gi jb ker.. bila.. ari apa.. kalo ari sabtu and ahad tu ok laa.. aku no hal punya.. umah aku terbuka utk ko! tp kalo isnin-jumaat tu susah sikit laa.. sbb semua kejer.. takder saper kat umah!

oklah.. stakat nie laa.. till next time..
wassalam...

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews