05 November 2003

Ho ho hoi, pekabarrrr sekalian?
Lama aku tak post berita baru. So ari ni aku tambah lar sesikit.

Ni pasal Doded, aku dengor dia accident masa nak gi raptai ari tu. Pekabo skrg yerk? Ada patah ker? Kepada sesaper yang tau tu kabor ler,,,, tak reti- reti?

Bolly lak dia dah transfer ke Melaka. Takper Bolly gi lah, aku pun dah jumpa ko lagi, kalau tidak kau akan menyesal. Heh he. Happy jer aku dengor cerita dia.

Pasal Boja@Ijan dia ternak ikan sekarang, ikan akuarium. Ari tu aku gi KL singgah umah dia jap. Banyak la gak ternakkan dia. Kpd sesaper yg berminat nak dapat supply ikan mas ke,ikan kaler- kaler dia call 0123735841. 24 jam on call.

Pucau jadi tukang wat air kat warong time poser nih. Warong bukak siang. Baguslah tu tapi jgn lak customer 4 ko wat 5 cawan lak yer Pucau.

Mirc sekarang makin hot. Kalau korang teringin nak berbual ngan bebudak ni datang chanel uitmsegamat,webnet. Biasanyer dlm kul 12 sorang- sorang datang. Ni korang sahur ke tak? Jaga badan la tu.

Kami selaku webmaster laman ni amat memerlukan gambar2 dan bahan2 baru utk web nih. Banyak dlm konstruksi dan nama korang akan dipublishkan ngan sewenang-wenangnyer.Ni la cara nak glamor senang.

Kpd pembaca wanita, silalah tinggalkan mesej atau ucapan di chatter box. Herna aku tau ko slalu dtg.
Welll Sekian


LAWAK TEPI

Kek Birthday

Ada la sorang pakcik tua ni datang kedai kek nak tuku (beli) kek utk besday bini nyer. Pastu pekedai tanya, "nak tulis apa kat kek ni cik?" ngan berkobar- kobar nyer dia kata "anak tulis kat bahagian atas 'sayang sangat di sayangi' dan kat bagian bawah 'sayang sangat cantik'".
Pastu masa besday makcik tu, makcik pengsan.?!!! Sebab aper? kat kek tu tulis "Bahagian atas sayang sangat disayangi dan bahagian bawah cayang sangat cantik".

Selamat Ari Raya

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews