16 November 2003

いらっしゃいます


dikesempatan ini, saya mengucapkan
SELAMAT
MENYAMBUT HARI RAYA!!!


and saya memohon kemaafan zahir dan batin, kepada sesapa yg mengenali diri
ini (chewah!). korang sume tetap dalam ingatan ku. insayaAllah, ada nama2 korang
tercatat dalam diari aku. so,


oh ya, bagi para pelawat, bolehlah guna
shoutbox

kat tepi tuh untuk UCAPAN RAYA KORANG
enjoy! (tapi takleh panjang2 ngat, tak kuar.) kalau korg tak nmpak, kat bwh kot.
sori, resolution kena tinggi kalau nak display properly!

=latip menulis=

AMARAN!! SEKSI INI ADALAH DITULIS OLEH PUJANGGA
JANGAN TERSILAP



Selamat Berpuasa di samping keluarga yang tercinta!!
Amacam poser korang taun ni? Penuh? Alhamdulillah aku dapat poser penuh tahun ni.
Takda banyak dugaan. Just sleep and mandi jer lah kerja aku tetiap ari. Korang caner?
Pada keluaran kali ni aku akan wat list track kekawan kita cam dulu- dulu:

Pelajar sem baru part 8:

1. Pulih: ada dua paper lagi
2. Tomok: ntah braper lagi
3. Pucau: tinggal satu. Jgn putus harap, we love u.
4. Ta'ei: ada dua lagi kalau tak silap
5. B.I : ada dua lagi

yang MIA (grad tak sempat)

1. Pulit: tapi kata nak jumpa NC
2. Peon : ni aku tak tau
3. koku : ni aku faham, last sem dah teruk keadaan dia. Ganbatte

yang nak MIA (Transfer)

1. Bolly : gi Melaka (babaii En. Arun)
2. Eliz : gi Melaka gak
3. Zeha : gi Segamat?!! takleh study kat Shah Alam katanyer. Pelik? dia ni umah kat ner?

Yang berjaya sambung semula:

1. Sagu : Shah Alam, tak tau amik aper
2. Wari : Shah Alam gak, dapat lepas wat rayuan
3. Farah(Cepat exp): ni kes haru, dapat tapi check takder nama, siap gi jumpa dekan wat rayuan.
4. Azim : ni minah cuti sem, kira la jugak
5. Jenal: Dapat kat Shah Alam


Ha ni jer lah yang aku tau. Lagi satu: budak part six last sem ramai tak grad. Huh ho, pak lan,
oscar, kamal dan ramai lagi masih ada lagi. Kali ni kes En. Albarudin. FM dah payah ke?

Kepada yang lelain blajar rerajin. Latip jgn main game pepagi. Tak baik utk perut. Takder yang
nak bagi gambar ker? Penat aku tunggu, takper aku tunggu lagi.

Well dat's all 4 now. C u again. Bubbaiii

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews