30 November 2003

Assalamualaikum
Selamat Hari Raya kpd sumer muslimin n muslimat :D

Hari Raya baru 6 hari berlalu korang dah balik Itm, mende la? enjoy dulu- tak gitu hena?
Well bagi aku sepanjang Ramadhan ni banyak kemunduran dan kemajuan yang aku dapat,
kemunduran tu total kutipa duit raya n kemajuan tu apa lagi, perut aku la.
Bagaimana korang? sama gak cam aku ker?

Aku dengor 2nd intake dah start masuk dah, yang aku tau si Bomber kesayangan aku jer. Kalau korang tau kabor la kat teman2. Tahniah Bomber. Tercapai hasrat ko nak duduk Selangor heh he.

itu jerlah yang aku nak kata. Berhati- hati di jalan raya. Jangan sampai korang kena bungkus ngan surat kabar can masik lemak lak.
Mintak Maaf Zahir Batin kpd alll of u guys sbb aku ni laser skiz. kuheh he heeh.

Wish uall the best!!

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews