09 March 2009

The Chronicle (ep. -5 & -4)

Salam, L said.

this short episodes, about part 3 and part 4. its sort, because there's nothing much, so its short. hehehe.

"Kawanku,
apa guna harta,ilmu & kuasa,
jika hidup tiada ketenangan,
nafsu disultankan, akal disisihkan,
apakah itu erti kehidupan?
cari & tujulah kearah cahaya,
tinggalkan kegelapan yang silam,
agar diri dirahmati selamanya."

dejavu? rasanya aku pernah post bende ni, sajak (?) hasil nukilan encik Bupet, rakan bilikku, yg ditulis di bawah katil tingkat atas, bilik SR 118. Terakhir kita tinggalkan, katil2 telah diganti dengan katil besi. Entah mana dia dapat ilham, lalu menulis ayat2 po(koff koff)yo(koff koff) tu. Gurau. Berikut gmbr animasi aku buat menggunakan Macromedia Flash, dengan mencantum gambar2 dari King Of Fighter '99, game fighting yg femes jugak la.


Takde idea, aku tgk balik jadual kelas 3W... eh,tgk balik gmbr klasmate... aha!!! ade sweet memory di situ, aku dan An (Pujangga). Rabu, pagi tu kami kelas FAC (financial accounting) kat blok U, then next class ialah kelas MAC (management accounting a.k.a. costing) kat BK (blok kuliah), bangunan2 baru (ketika) tu. jauh tu bhai. ditambah lagi kami yg xsiap keje rumah (ke assignment, ke apetah). So, aku n An detour, singgah linrary jap, copy jawapan/keje encik Reza Hafiz (dia ke An?lupe la). Da siap, g la kelas. Smpi je, of course la lmbt sket, tp klu xsilap xsmpi 15minit yg melayakkan kami dihalau kelas; xde org pon kat kelas tu. so, kami round, g blok lecturer, blok admin, tny akak senior... xde.

Pukul 10 pagi lebih...ape nk wat? An pinjam moto sapetah masa tu, kami g outing. skip kelas terus. wahahahahahahahaha... cerita pihak sana. Rupanya kelas pindah keseberang wing sana je, sbb bilik asal tu panas, air-cond rosak ke hape tah. Aku n An dah lalu, siap naik smpi tingkat atas, tp sbb cermin gelap, xnmpk. Reza Hafiz nmpk kami, dan menurut beliau, telah cuba memanggil kami, tapi dihalang oleh lecturer tersebut. Well, win-win situation.kami tak kesal pon skip kelas. ekekeke. Siap outing tu.

Part 4, aku igt jadual kelas tu aku print atas A4, siap nama budak2 kelas. tp xjumpa lak, nk scan. so, encik Padli klasmet aku. Klasrep, Boje la, dgn assistant beliau yg kini isterinya-Ieza. What happened during part 4? hm...xbyk gmbr la; kata gmbr mmbawa 1000 cerita kan. k la, tu Doded, mst ade sumting, kisah Felda Maukil dengan si lecturer faveret tu. sekampung la katakan.


k la, xde idea. td nk menaip ni, aku rajin pulak edit gmbr, cover muka encik L dengan topeng "Laughing Man" tu. Kalau anda ada tengok anime "Ghost In The Shell: Stand Alone Complex", anda tau la. nk pinjam? nnt aku burn masuk dvd. hehehe.

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews