24 March 2009

Chronological Of RaksasaC...

Well, tahniah kepada Mr L! sorry sebab aku tak dapat datang ke majlis ko. Tiada kesempatan plak aku nak ke sana. Insya-Allah di rumah ko, aku pergi. Tak gitu Pujangga?
Membaca Mr L kiter menulis tentang di UiTM dulu, aku tergerak pula ingin menulis serba sedikt tentang kehidupan kami di sana yang mungkin Mr L tak sedar atau terlepas pandang. Yup. Kehidupna yang paling best bila bersama-sama korang semua!

Macam dalam gambar nie. Waktu aku, Pujangga & Kobes dalam satu group ETR. Tak lupa pada dua orang puteri dalam group kitorang, Azim & Lin.



Nah ada gak ngan group lain nie. Tapi satu tempat presentation

Ni plak gambar ngan beberapa pelajar lelaki lain. Aku ngan Pujangga masa ni dah balik bilik. Mana taknya dah semalaman tak tidur. Si Kobes tu leh bantai tido. Rupa2nya ada seisi fotografi. Hampeh! '


Ni plak masa ada rombongan exco Persida. Yang ahli majlis tertinggi je yang pergi. Hurm..

Ni paling best! Mandi kat sagil! Amacam? Seksi tak. Sudahlah Mr L. ko tetap keding sampai sekarang! Hahaha!
Ni insiden yang aku tak boleh nak lupa dan berjaya ditangkap oleh kobes. Pujangga merogol saper tu? Mr L? hahaha..


1 comment:

Encik Jay Xi said...

sweet lovely day eh. An rogol sape? aku ke?
hm, aku kawen baru ni, rasanya masih teruna. wakakakaka

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews