02 October 2006

ujung minggu yang menarik!

 hallo geng!!!!!!!!!
well, ujung minggu ni aku mcm banyak sangat dugaannya.. aku mcm terlalu stress biller sampai ari ahad malam. aku sampai kadang2 nak jerit kuat2 kenapa ini mesti jadi kat aku?! aku ni suwey ke? seperti kata seorg pompuan yang dah mengandung anak luar nikah 8 bulan yang aku tak anggap sebagai berdosa. budi aku dibalas penghinaan yang tak dapat aku terima. dia yang melakukan perkara terkutuk, aku tak pernah anggap sebagai orang luar tetapi aku dihina hanya kerana aku buat benda yang sama. mungkin tak sekutuk dia yang berzina dengan laki tanpa ikatan sah, aku hanya ingin masuk minang perempuan yang aku boleh terima setelah setahun hidup tanpa GF. kenapa eh? tiada lagi keadilan ke? well, dalam masa ini aku perlu motivate diri sendiri.. aku yakin aku di pihak benar walaupun aku akan digelar 'perampas'! seorang yang aku tak nak jadi kerana aku pernah kecewa akibat 'perampas'.. tapi tujuan aku baik, aku taknak lihat perempuan yang aku sayang hancur di tangan laki tak bertanggungjawab.. hahaha! nak jadi penyelamat konon! belahlah raksasa C!! well, memang banyak dugaan walaupun tak sampai seminggu aku menyatakan hasrat untuk minang gadis ni. mcm dalam drama pun ada aku rasa. rasa macam tak caya lak aku akan laluinya. well, lau laki tu tulus, dia akan masuk minang lebih awal dari aku, kan? hurm.. aku ni jahat ek? tunggulah perkembangan cerita ni biller tiba tahap kemuncak. bagi aku ni bukan terlalu peribadi bagi aku. aku msh aggp ni perkara remeh dan ada pengajarannya. cumer ni real life action!!

sabtu ari tu aku, pujanngga dan lan(bunger) telah ke Kulai menemani pujangga untuk terima hadiah real rewards nyer. wow! hadiahnyer lumayan!!!!! ternyata amat hebat.... tak sia2 ke sana!
  
on the way balik, kami singgah di Rengit! bandar yang terkenal ngan bundle! bukan bundle baju yang aku ingat mula2 dulu. ini bundle hardware!! banyak benda yang dijual di sana bersama2 harga yang ditawarkan amat hebat!!! satu petua LAN bgtau aku. jalan habis dulu, baru leh cari harga yang berkenan dan sesuai ngan kiter... ternyata ia berkesan kerana aku dapat beli speaker Altec Lansing dengan harga RM60 sajerk! bestnyer. masih berfungsi hebat!
  
senarai barang yang di beli beserta harganya:-

1. bola bowling - RM10
2. beg bowling - RM5
3. speaker Altec Lansing - RM60

best gak shopping kat sini. byk benda yang boleh dibeli. cumer pandai menawar dan pilih barang yang sesuai!!!


p/s: "Hidup ini penuh dengan pilihan yang terpaksa kita pilih, dan apabila memilih, kita akan lalui kesusahan atau pancaroba dengan pilihan sama ada nak atau tidak! pilihalah yang terbaik untuk dirimu dan jangan ada penyesalan."

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews