19 October 2006

Aku semakin Besar......................

Well, tol gak ek kata2 dua member aku ni.. ialah kita semakin dewasa. Hidup ini macam terlalu cepat berjalan. Tanpa disedari benda yang kita pikirkan apa akan terjadi, dah terjadi sekarang. Yerlah dulu kita ada terpikir apa akan jadi pada kita biller umur kita jejak 24 tahun. Well, now we are 24. apa yang kita ada ? mungkin impian kita hamper tercapai atau ada yang on the way..

Well, aku masih teringat pada mula2 blog ni. Pujangga bukan main suh aku post perkara2 yang boleh dikongsi bersama. So, aku baca post2 yang lepas dan ternyata aku agak kurang mahir dalam menulis seperti apa yang Pujangga nak. So, aku menulis in my own words and style. Tiada yang sama ngan aku. Pasal percintaan, aku yakin aku memilih konsep yang betul kerana hidup ini penuh dgn cinta. Well, aku amik keputusan untuk variety kan blog ni ngan post2 cinta aku. Hamper kesemua post2 aku berkisar kisah cinta yang kebanyakannya datang dari aku sendiri kerana tak salah kan bercerita tentang kisah2 ini? Tapi ada gak dari movie yang aku tengok dan moral2 cerita tu aku nak kongsikan ngan pembaca.

Well, aritu aku ada kol kawan2. yerlah nak catch up ngan diorang. Well, surprisely aku kol Reza@kobes! Dia angkat! Dah lama aku kol dia tapi dia tak angkat2. yerlah.. golongan professional ni busy sokmo. Berbual aku ngan dia sampai dia leh minta maaf and ucap selamat hari raya in advance kerana takut tak dapat jumpa raya nanti. Yerlah.. jadual ikut UK. Kobes2! Good luck Fren!

Well, sambungan cerita tntg aku nak kawen tu. Good News For Me! Aku tak jadi kawen! Yahooo! Aku dah dapat tahu BF budak yang aku mak aku nak masuk minang dah mula amik ati mak bdk pompuan ni. Well, aku pasti akan dikeluarkan carta!! Selamat aku kerana aku nyer simpanan lum cukup lagi!! Lagipun aku ada projek sebelum aku kawen.. well, bonda. Anakanda tidak dapat tunaikan permintaan bonda kali ini. Mungkin kalau bonda bagi calon yang sesuai, anakanda akan pikirkan..

Well, welcome to my life! Aku harap ngan korang baca post2 aku, korang akan dapat kenal aku mcm mana. Yerlah lau sebelum ni kita hanya bertegur sapa jerk tanpa berborak atau hang out, ini lah cara aku bagitau who I am?! Macam Ijan, well, you still my best friend sejak aku mula2 masuk UiTM dulu. Daftar kelas sama2 dan jadi classmate. Walaupun apa projek or plan ko, we still be friends. Pujangga… ko ajar aku main basketball begitu baik sekali! Even now we are planning something big together! Well, Monter Inc still alives! Hehehehe… Yowa! Your wisdom is my idol.. ko banyak tolong aku. Jadi, you are the buddy of mine! Bunge.. well, ko best gak lepak. Mungkin kita akan berpeluang lagi untuk lepak sama2.. tak tertinggal gak Pak Nga, Katu, Serang, Kutu, Kobes, Saywak dan ramai lagi yang jadi member aku. Aku tetap hargai persahabatan kita dan aku hormati plan korang. Kerana ingin memajukan diri, kita akan kehilangan kawan. Kan? Well, when u have become SOMEONE, remember your friends. Ok?

Aku rasa sampai di sini saja. Aku ambil peluang ni nak ucap selamat hari raya dan maaf zahir dan batin. Sila2lah datang umah aku. Kol ya dulu. 016-6814190 is my number to call. Adios! RaksasaC is leaving the building!



 

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews