17 December 2011

BIMB Nilai.. 1st Anniversary

Assalamualaikum,

15.12.2011 genap setahun aku di BIMB Nilai. Macam tak sangka je dah setahun aku keje kat sini. Macam dalam mimpi. Hehehe..

Biasalah rentetan bekerja di syarikat yang besar ni. lebih2 lagi di cawangan. Mestilah kena pindah je sokmo. Aku tak terlepas dari itu semua. Bagi yang terlepas, berbahagialah anda kerana itu satu nikmat kepada kamu. hehehe..

Menyesal? Tak kowt. Lebih happy sekarang ni. Dapat spend masa ngan family lebih sket. Dapatlah bezakan hal kerja dan life yang sebelum ni aku duk peningkan kerja walaupun dah habis waktu keje. Macam member aku, Arab pernah cakap bila aku duk cakap pasal kerja masa duk minum2 ngan dia, "Ni apa citer pasal keje ni? Dah habis dah waktu keje. Tunggu esok. " hehehe...

Barulah aku dapat merasainya sekarang.. Thanks...

14.1.2012 tarikh yang aku nantikan sekarang ni. Piala Dato' Zukri. till next post my beloved readers.. Love u all..

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews