10 May 2006

cinta datang lagi

well, penulis cinta is back.

aku ada cerita tentang seorg yang telah aku lukakan hatinyer. dulu aku pernah terluka biller ex aku batalkan perkahwinan aku yang hanya tinggal beberapa bulan jerk. tapi tanpa aku sangka ada seorg pompuan yang memendam rasa terhadap aku yang mungkin kelakar untk korang paham. well, she really like me as i am. fat, dark and not handsome. yerlah org kata lau dah suke, sumernye ok kan? tapi aku fobia lah.. yerlah kena tinggal dulu. jadi, aku pun tolak dia. dia hampir nangis biller berhadapan ngan aku masa aku cakap yang aku belum bersedia. dia kata dia sanggup tunggu aku sehingga aku buka hati aku balik. aku kata, "we'll see!"

pendekkan citer, minggu lepas dia jumper aku n kata dia akan kawen bulan depan. aku senyum jerk. dia kelihatan malu kerna apa yang aku kata betul. dia hipokrit! pandai kata jerk. hehehe... so, aku cakap aku tak dapat datang kerana aku kena settlekan kerja aku kerna nk close account. so, dia kata dia paham.

well, aku pun skrg mcm dah aggp pompuan ni hipokrit. yerlah... tak kuat pendirian.

p/s: kepada gadis yang telah aku lukakan hatinya selama ini, aku minta maaf. lately, aku bukan hanif yang biasa.

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews