09 June 2004

menjawab!

Publisher/penulis jawab:=> Henset An? kan dia penah post kat sini! tuler, malas baca betul2! nak no dia? either ko check balik post2 yg lepas, atau mail me. atau ko tipon henset An, tanya nombor dia. hahaha.(017-7101***)hehehe.
Petu sambat:=> tak posting sbb bg peluang kat ko ler. lgpon, xde story. pasal bebudak jengka ade la. xkn nk story pasal Pae kot!

Latip kata:=> bg yg tak tau/kenal, En Farid ialah... lect kiter law dulu2 tu aka(also/as known as) RS kolej SR. Waco ialah Mohd Firdaus aka ex-YDP SR sebelum digulingkan oleh Benjo. aku org atasan dia(Waco).hakhakhak. Bases ialah ... xkenal ngat. tp org kampung Reza, Taman Melawati. dia sebagai "ayah" kat umah sewa diorang. Katu ialah Ahzamuddin aka Che Ah (Edat jer leh panggil nie!); tp mmbr2 dia panggil Mohsin (xtau la ngape). fav dia "keluaran KILANG!" yg biase dia ckp bila perang ngan Boja (Shahrizan). Badai ialah Hafizi, ala... yg biase debat2 tue. dgr2 Budin crita, bila Badai & Banat(Yusrika) dah marah (especially kat pt1, terdiam senat2 lain!). Kopi ialah batch kita yg ganaz tue; kes sound pt1, pastu expelled dari Senat, pastu kena byr saman. hebat! Cugi... caner nk story ni... budak level atas ni. "Ramai lagi laa" ialah... erk, aku xkenal la. sape ni Lan? pelik nama dia! Budin lak ialah... sape tak kenal dia, mail aku! hehehe. byk beban dah.sape sokong kita buat "Kelab Peminat Budin"? hehehe

yowa menyampuk:=> Waco biarlah badan makin besor ke, ape ke. dia tetap mmbr yg best. cam awek lak bila dia borak ngan aku. hehehe.klaka ler,dulu2 masa aku miskol henset dia as anonymous. xmakan saman punya org! Katu lak, sejak dia jadi "Mak" kat umah sewa diorang; same je ganaz mcm dulu2. Rambut panjang? eleh, macho aper. mcm masa konvo tu kan! ceh, nmpaknyer taste kita tak sama la Lan. (tp aku xsuka simpan)

all said:=> alaikassalam aidhon!

p/s: aku mmg malas bukak TOKO!kalu ada post baru, trus masuk imel aku.biase aku bukak shoutbox jer..

1 comment:

Pujangga said...

Dear guys..

Please put on more paragraph aka perenggan as this will ease visitor to read.Especially when u r describing our freinds.

Put one name in a paragraph as this will be appreciated by them and encourage them to visit our website.

On the other hands this is like a highlight about them.

Happy new semester and all the best for u guys. Thanks a lot for taking care of this blog when i was away.Maybe after I had find a house i'll be active again.

All the best to all of u.Arios..
To Batu.. jemput datang ke Pizza Hut aku.

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews