26 June 2004

Assalamualaikum...

turn lan!

latip, thanks pasal buat info about publisher2 pujangga tu, rajin ko ek, aku terima jek apa yg ko ckp!

sabtu yg lepas, an dtg kat tempat aku, saja jek nak jumpa budak2 nie, especially aku & bolly.. ramai yg ada time tu, elyz,jana, aton, wawa, anie,fazleen, wid, ayer, ctoon, are & ramai lagi... dia blanja aku makan latip, jgn jeles...siap dapat kad discount pizza lagi tuh....

dah dekat stahun lebih aku tak jumpa dia, dah makin kurus dah... rupa2nya dia jd manager pizza kat malim jaya, melaka... dekat jek.. hehehhh... bleh laa aku makan pizza free... latip.. apa lagi! muka dia pun dah clean, biasa laa, staf pizza kan tak bleh ada misai atau janggut, tu yg dia tak bleh bela janggut dia... dia ajak pucau kejer tempat dia, semua sharat2 ok juz pasal benda tu jek.. terus dia taknak, apa tau, biasa laa.. pucau kan rasaksa, tak dapat aku bayangkan kalo pucau takder misai & janggut..mesti nak tergelak aku dibuatnya... hehehhh.. jgn marah pucau! wei chow, ko kan reti publish2 nie kan, naper tak publish apa2, bg tau laa pasal member2 kita semua, takkan ko takder apa2 news!!!

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews