18 May 2004

Metallica...


assalamualaikum
...(post lagi!). tengok tak Melodi ahad tu? aku bangga tul ngan Waheeda (Wassini), pasal dia punya minat, lebih kurang ngan aku jer. ahaks. paling best bila dia sebut Metallica dulu, sbg artis2 rock yg dia minat, then baru ler Linkin Park, Evanescence (btul ke eja nih?), and Korn.Metallica is my fav! tengok, walaupon Waheeda nih islamik (UIA kan), layan ganaz gaks, sama mcm aku ler. kalau dia muda skit, byk skit harapan jodoh aku ngan dia kot. ahahaha!

actually, Metallica bukannya rock! mrk lebih kpd metal. Linkin Park i guess 1 cabang hip hop. ehehe. camane la dia leh minat Korn. geng Kutu (Hanif, klasmate pt1) la nih. kalau minat Limp Bizkit, ok lagi. jangan Slip Knot, udah ler. ni geng2 Puchi n Koteng jer nih!   apsal korang tak minat Metallica ah? Metallica xde la dera boys cam Jacko. takde kutuk2 org cam Eminem. bkn dope dealer cam 50cent. bkn suicider cam Kurt Cobain (Nirvana). kenapa!!!??? ada org bangga pasal Scorpion buat konsert ngan orkestra. padahal Metallica awal2 dah buat (album S&M).

Metallica byk bantu aku improve BI aku, masa skolah menengah. album diorg,Ride The Lightning, Full Black, Load, Reload, Garage Inc; sume ni aku layan, n pasal aku nk sing along, aku salin lirik lagu2 tu, ngan just listen. so, sure byk salah. byk la aku rujuk kamus.tu masa tkt 3, 4,5.  finally dpt jwpn betu bila amik lirik kat net. lebih  mmbanggakan, bila aku tau, bhs diorg tu, bahasa tinggi; mcm carpe diem, n bahasa klasik cam thee dan thou(you). aku tau thee digunakan dlm karya Shakespeare. peh! aku xde album awal2, mcm Kill 'Em All, ...And Justice For All, n Master Of Puppet. aku ada latest album ie St. Anger yg bg aku, album paling hampeh. aku layan 2 3 kali jer. ceh.

till now, Metallica still my fav. band. kalau ada album baru kuar, musti aku cecepat nk beli, yg ori punya tau! tp aku bkn ler fanatik. ada poster besar pon, aku simpan jer. (sape nak? byr duit post dah ler. poster St. Anger). hehehe, promo Metallica la plak. jangan marah ye Pujangga... eh, pelanggan nk beli pizza tu. cepat gi layan. (aku byk lg nk story pasal Metallica ni. bley ke? 2nd episod)

finally, aku terharu ngan sokongan moral dari Peminat Pujangga (siapakah gerangan ini?). enitaim aku buleh publish gambo2. cuma xde source jer. korang bg ler.send mail to me. kalau bley, bg 1 gmbr, 1 imel.kalau 3 gmbr, 3 imel la. bkn ape, kalau aku load imel lama ngat, tension, aku abort jer.      till then, sincerely yours; abdullatif

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews