17 January 2005

resolution

-by board of...chess (?)

hehehe. assalamualaikum. selamat siang para
pemirsa(penonton) benar ke kisah ko tu, An? mcm benar,
tp malas nk caye. hehe

k,sabtu aritu aku g umah Batu-membuat onar di muka
bumi tuhan nih. miting skit psl trip party bujang ke
Melaka bln 2 nnt, borak je byk.hahaha.

aku (L) and Lan (Batu), ok jer. mmbr aku sama
praktikal kt sini, bdk UPM pon mcm nk join. tp xkompom
lg ler. tgk2 dulu. org jawa kata "rain check". heheh.
and... An yg tukang rumah... i mean tukang carik rumah
(chalet) juga dgn hampehnya, xkompem. konon maybe bz.
mentang2 dkt, nk jenguk la, kalu xjoin pon. ceh.
cik Barn lak, mcm An, xkompom. sia2 umah kat Melaka.
apehal tah.
manakala Budin, nk mintak kompom tarikh. siap setuju
nk perkenalkan awek dia kat kita. pergh, excited nyer
aku!! hoho.

rencana (plan) kitorg pd 1st week bln 2,aku xpasti pon
bape aribulan. tp Chow kata 5hb. hehehe. mesti coti
kalo keje pon kan. except yg 24-7 mcm An tu, lain
citer. so, ade sesapa yg nk join? lelaki especially.
kalu pompwan, aku takut jadi lauk jer. hohohoho.kontek
pengarah program, Lan. hehe.

till then, ukiyo tsukete.



__________________________________
Do you Yahoo!?
Yahoo! Mail - now with 250MB free storage. Learn more.
http://info.mail.yahoo.com/mail_250

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews