03 January 2005

Happy New Year... pretttttttt

Assalamualaikum girls...and boys. I hope all of u are healthy and wealthy.. ho ho ho so u can belanja me mi goreng when the gathering is around.
(rasanyer si batu nak buat gathering tu kat restoran aku... i can smell what the rock is cooking!!)

Okaylah, nak citer malang si An pada 3hb ni. Moto sikal kesayangan dia (yup da 125z) telah patah dua tghari tadi. Dia citer- masa tu aku baru lepas makan tghari, nak gi beli komik tetiba jer moto aku mati.. pastu handle aku masuk dalam dan exzos aku sagat jalan. Terus aku nangis tepi jalan.

Bagitulah kisah tragis antara pria ngan mobilnyer. Sesamalah kita ambil teladan.

Well rasanyer tu je lah citer dari Pujangga for the first time in da new year. Wishing u all Happy new year. Kepada Chow happy working.. jadilah staff yg baik.. jgn lawan cakap bos- ko tu bukannyer wat praktikal. Oklah c u... Bubbaiii

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews