15 January 2005

A little story Bout ME....

Name: Azahan....
Nick: Han, Antu, Botak, Zahan, An, Puja, PujaAn
Kegemaran: Komiks, kartun, animasi,karaoke, joget lambak

Yg Special pasal Me: Ada tanduk ala Hellboy. Masa kecik berangan jadi Superman tapi salah landing sampai pengsan. Kaki penah kena gelek oleh keter Iswara kat tulang kering tapi Alhamdulillah tak patah. Masa kecik terer giler English sampai kalau ada peraduan kat skool dia leh kontrol saper yg jadi pemenang mingguan, cikgu pun tak kasi dia masuk dah.
Suka sangat kejar hantu, tapi anehnyer aku takut tengok movie horror. Penah tinggal kat SR sesorang masa cuti mid sem (semata-mata nak dapatkan duit tak seberapa).
Rebelious person... kalau join persatuan takder saper leh bangkang kata dia, tak caya tanya si Kobis. Lebih sayangkan harta dari aweks dan diri sendiri (pasal tu aku tak kisah takder awek).
Lone ranger giler, leh jejalan, lepak warong, pukul org, tido sesorang (ada masalah mental kut?)
Bodoh giler belajar akaun, En Halim pun heran setan mana la gi merasuk mamat nih.
Penah join ADESA, handle weekly issues. Tu yg lahirnyer website nih, tapi kuar ADESA bila ada org HEA bg tau nama aku ada dlm senarai pemerhatian pengganas kat Kampus Induk.

Cita2: Dulu nak jadi Superman, pastu tukar jadi angkasawan sbb leh terapung walaupun berat badan berat. Sekarang aku takder cecita dah. Sbb aku dah kejer. Ho ho ho. Harap dapat mati ngan aman jer.

Err rasanyer tu jer lah pasal aku. Yg baik tu aku, yg buruk tu Batu. Sekian



No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews