18 August 2004

Meneruskan kehidupan.. lagi

Assalamualaikum sumer.Aku harap korang sihat cam Pucau. Lama dah aku bermastautin kat PD nih. Balik kampung pun dah sebulan lebih kantoi. Ari tu bapak aku kata surat PTPTN suruh bayau balik dah sampai. Aii ingatkan nak enjoy baru bayau nampak gaya kena bayau la jugak.

Korang yg gi interview ni kelakau betui la. Rilek ler selambe ngadap org yg interview tu. Masalah bahasa? Takder masalah guna bahasa campuran.. Yang penting tahap kekonfidence anda mesti di tahap yg terbaik, tak over dan tak kurang (Kudsia Kahar). Gunakan pentas tu sebaik2 nyer (akademi fantasia).
Kalau aku interview org, objektif aku ialah:
1. Mamat ni mesti pandai bergaul ngan sumer org.Tak mau yg naif sangat.
2. Konfiden, leh berkomunikasi.Kalau ckp mcm dlm kelambu kirim salam ler.
3. Tahan kena buli (muakakaka).Boring sebenarnyer ngadap org mintak kejer ni bebanyak sangat.
4. Org ni ada kespeselan yg tersendiri cam dressing cam Tun Dr Mahathir ke, suka kenyit mata ke

Akademi Fantasia dah abis. Aku layan sejak lepak kat warung yg ada Astro. Minat kat BOB tapi apa kan daya... dpt sampai final pun ok ler.
Minggu ni best.. memacam perkara jadi. Ada minah goda aku demi semangkuk chicken soup yg bebudak Nepal aku buat, org Arab tuduh aku nak bunuh dia bila aku tanya tak mau tambah chicken wing ke?, budak sekolah kasi aku tips rm3.80 i.e tips terbanyak aku kat PD setakat ni.

Oh ya... bulan ni Besday Pucau and Azim. Happy besday guys!! sori lambat n takder adiah.

Tak tau apa nak wat lagi. Lain kali sambung.. Babaii

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews