05 August 2004

A'kum, kabare?

Hmm makin berkembang suku sakat kita yer? Aku sekarang ni duk kat tempat baru ni banyak tul masalah. Ni list masalah aku:
1. Duit cashier aku ilang beratus2 RM.nak kata org curi prosedur keselamatan sumer dah ikut dah. Aku ler kena ganti, rabak RM 400/++ siott
2. Staff degil cam Reza.
3. Bos aku ada perangai cam nak jatuhkan aku yg baru nak naik ni. Mungkin sbb aku ni baik ngan big boss kut?
4.sales macam cipan.masa kat melaka leh dapat RM 3000/++ hari biasa.kat sini kadang tu RM 2000 pun tak sampai
5. Duit aku dah abis.uwaaaaaaa

Masalah no 2 tu tak berapa susah aku nak setelkan. maki jer straight to the idung + guna atok n nenek + carutan sikit. staff yg tua pun aku gunakan formula ni gak, tapi kena guna bahasa sopan ngan nada yg tinggi ler.

Masalah no 1 tu yg paling aku tak paham. sekali kira ok, cukup. lepas satu jam kira balik terus ilang RM 100.ari tu RM 200 ilang.cashier drawer yg leh buka cuma aku ngan cashier aku.so kalau nak suspek takkan aku lak kan? aku ni kan baik, layan lagu nashid, tak macam org tu... layan lagu orang tak gi solat jumaat. kes kes kes

Masalah no 3 dah setel.biasa la kan aku ni keji orgnyer, adjust sesikit terus mintak trasfer org2 yg dengki ngan aku nih. sorg makcik india tu terus masuk hospital sakit jiwa. muakakakaka

Masalah no 4 aku mintak nasihat dari bebudak yg belum abis belaja nak setelkan. buat masa ni yg aku buat ialah cuba cari seberapa banyak regular customer, rasuah bebudak kecik ngan serviette Pizza Hut, rasuah bisnes partner kat sini ngan pizza, ha tu jer lah.

Ari tu jumpa boja, terus setel masalah no 4 aku. thanks bro, i love u. makin keding mamat nih. bila nak kawin tah? budin pun dah konfem tunang... ka ka ka

errr ok lah. sampek neng kene waye. kok ono kancanku seng tekan kene call lah aku, ok? arios, muchas gracias.

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews