06 June 2006

convocation

~lan~

Lamanya tak post..hmm..banyak nak citer sebenarnya nie tp masa terhad laa..
Ok laa.. nak citer pasal ari konvo ari tu…


Awal tul mula beratur utk para graduan.. so aku pun gerak awal2 subuh dr wangsa maju.. rasa mcm dah lambat jek.. so apa lg.. pecut laa.. malang tul nasib.. leh sesat plak.. lupa jln.. dok Tanya org2 kat tepi jln tu.. nasib baik sampai.. ingatkan aku sorg jek yg lambat.. rupanya ramai lgi yg lambat.. salah sorg darinya en latip kita.. termongah2 dia.. sampai2.. dok Tanya aku no baper.. sbb dah bratur masa tu.. dia confuse samada dia kat depan aku atau blakang.. hehehh..
Konvo kali nie ibu bapa ditempatkan didewan lain.. dewan sribudiman ditempatkan utk graduan jek.. so ibu bapa tgk anak2 di skrin besar jek ar..
Satu babab yg klakar masa VC berucap.. terkunyah2 masa dia buat ucapan.. ntah aper yg dimknnya ntah.. semua org ketawa...hehehh..

Lepas abis jek.. semua pun berpusu2 kluar dari dewan.. semua mencari ibu bapa masing2.. bkn main ramai lagi org.. tambah plak ujan time ti.. so semua masuk utk berteduh kat bwh menara.. bkn main sesak lagi masa tu.. aku dok mncari mak ayah aku.. kat 45 minit baru jumpa… mana taknya.. nak call tak dpt… line problem bwh menara tu.. nasib baik jmpa…

Rasa best sgt konvo kali ni compared dr dip dulu.. nak tau sbb apa.. sbb aku dpt bunga.. hehehh.. 2 lagi tu.. 1 dr mak aku n 1 lagi dari buah hatiku.. ikin.. hehehh. Jgn mare…rasanya aku antara laki bertuah laa.. sbb tak ramai laki yg dapat bunga…hehehhh..

Ramai gak yg aku dpt jumpa n sempat bergambo… bdk2 pompuan.. fuihhh.. make up tak agak2.. terbal seinci.. hehehh.. bolly, elyz.. im.. n ramai lagi laa…

Jumpa padli n nani.. mesranya diorg.. almaklum laa.. br sehari bergelar pengantin baru.. haii.. bila laa rezki aku agaknya.. lepas ni susah laa nak ajak padli kuar.. kan li? Dah ada org jaga skrg… sempat gak amik gambo ngan diorg.. padli.. nani n are… agaknya.. tu laa kali terakhir aku dpt amik gambo ngan nani.. itu pun berat jek hati padli nak bg.. heheh.. gurau jek.. jgn amik ati lak li..

Are.. mak aii.. bkn main tembam lagi.. hehehh.. nampak tul perbezaan dia.. senang ati agaknya..
Bolly cun tul ari tu.. terpikat sekejap aku.. hehehh.. pakwe dia dtg tu.. pakwe baru ek boll.. taknak berkongsi dgn yg lain ker?
Latip blik cepat tu.. mak ayah dia nak blik cepat katanya.. nasib baik dpt bergambo jap ngan dia.. tp dia pulangkan jubah.. apa daa…
Reza hafiz meah pun ada masa tu.. sejak abis diploma br dpt jumpa nie.. dah makin ensem dah dia.. skrg dah maju.. amik acca.. power gitu.. aku pun tak brani nak amik acca.. takut tak leh bawak..

Apa lagi nak citer ek.. har.. kpd member2 yg pegi kenduri umah padli 11hb nie.. kita jumpa disana… an.. chow.. dtg kan???
Nasib baik sempat gi kenduri umah padli.. sbb keesokannya nak kena gi Sarawak plak.. kena audit kat sana.. 2 mggu.. kali nie tak skali dgn latip.. pd ari yg sama dia kena pergi pahang.. kat2 gak ar ngan umah dia.. best laa dia.. aku jek yg kena merantau jauh…

Kepada member2 yg baru grad…ayang, hazreen yg lain2 lagi.. mggu nie result kuar kan? Aku doakan semua kwn2 aku grad.. semoga dpt kejr yg bessssttt…

An..chow..apa citer nie cuti2 msia kiter???

Nampaknya sampai disini jek laa.. kalo ada masa yg terluang.. ada laa post dr sy lagi…

Klah.. bubbyee.. cau cin cau..
wassalam

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews