31 October 2005

cinta ku...

Sebenarnyer aku dah malas nak citer pasal cinta ni kerana aku dah byk kali gagal. Tapi lau aku tak tulis cinta, nanti title aku akan ditarik semula. Aku pun mencari bahan nak citer. Yerlah setelah aku gagal dalam percintaan aku yang baru-baru ni, aku dah mcm takleh percaya pada perempuan. Aku macam dah serik sangat bercinta ngan pompuan yang hipokrit. Yerlah berjanji bagai nak rak, tapi biller ada laki datang, aku ditinggalkan. Tapi baru-baru ni aku banyak jumper pompuan. Yerlah aku ikut cakap member aku. Aku cuba berkawan ngan beberapa pompuan and biller dah sedia, buat pilihan. Dah memang macam tu sepatutnyer. Yerlah pompuan kan lbh ramai dari laki sekarang, jadi kenapa perlu perempuan yang buat keputusan utk dia kawen? Patutnyer laki yang buat keputusan saper dia nak kawen. Giller ek? Tapi tuelah dunia sebenar. Oklah aku terus pada citer cinta aku. Well, biller kiter dah clash, kiter macam rasa sunyi sangat kan? So, time2 cam ni kiter akan cari awek2 lama atau kawan yang solo utk kiter dekati. Ntahlah aku mula kol balik pompuan yang masa aku wat pilihan sama ada nak bersama ngan exgf aku atau dia? Aku pilih awek aku lah. Tapi aku tak bgtau kat minah sorang ni. Jadi biller aku kontek dia, dia layan aku ok. Nk pendekkan citer, dia kata dia ske aku. Yerlah dalam masa sekarang aku tak leh bagi komitmen pada sesaper. Aku masih terigt ex aku n apa dia wat kat aku. Hurm.. jadi aku wa kptsn utk berterus terang jerk pada dia. So, biasalah dia seedy n dia langsung tak kontek aku lagi. Padan muka aku. Tapi lau aku terima dia aku tipu diri sendiri. Jadi, aku buat keputusan yang mcm ni kerana aku tak nak ada yang terluka kemudian hari. Lak tu aku ada kenal ngan kawan sepupu aku. Dia ni pun sama. Tapi aku tak terus reject dia, malah aku masih kawan ngan dia. Yerlah nampak macam dia tak luahkan perasaan dia kat aku lagi. Aku lega sket. Ada gak member borak aku. Biller nak raya ni, aku dapat kada raya ngan ex aku yang dulu. Ntahlah aku pun layan dia mcm mana aku dulu. Hehehe.. adakah cinta berputik kembali? Hahaha.. tggu episod akan datang!!!!!!!!!!!

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews