16 April 2005

assalamualaikum...

hai geng2 semua...
lama i tak post ek (lan).. biasalah.. penat ar pktl nie... tak sabar2 nak abis... pasnie kalo leh taknak kejer kat tempat audit firm lagi laa..

well pa nak citer ek... 1st of all pasal kwn kita yg menyambut hari kelahirannya yg ke-23, guess who.. miss bollywood... feridah jamaldin... & norliza (tak tau laa korang semua kenal ker tak), tp mmg 1 batch & cos kita masa dip dulu...norliza 7hb4 .. bolly..10hb4.. dah wish ker belum korang semua!!!
hehehhh.. boll, citer laa ckit pasal hari yg berbahagia ko tu kat semua... hehehh..
bln nie gak ada lagi dua org lagi geng2 kamceng kita yg menyambut bezdaynya.. padli(budin & mohsin/ katu/ ahzamuddin... jgn lupa.. jgn ckp aku tak bg tau lak!

kpd cik nora.. i takkan lupa janji i dulu.. sblm i mula pktl... nanti awal bln 5 ek.. u apa citer skrg.. any vacancy for u at the telekom?

kpd matban lak.. apsal lama menyepikan diri skrg.. dah lama kita tak jumpa ek.. aku gi kl ko lak blik melaka.. insyaAllah bln 6 nie aku gi kl, nanti kita jumpa ek.. awal bln 6...

kpd member2 yg uitm melaka... dengar citer tak pasal yg semua budak diwajibkan dok dlm kampus.. tak terkkecuali kpd bachelor.. actually notis dah kuar.. aku tak tau laa, tp mmg semua kena dok dlm.. agaknya banyak kes kot sem baru2 nie...

kpd latip.. nak mintak tlg ckit.. nak mintak tlg burnkan lagu... leh tak?

kpd abg pooh chow.. hehehh.. dah berbahagia dah ko kat mlk tu ek... nanti kita jumpa tau next sem.. pasal rumah tu nanti aku tlg ko cr.. insyaAllah.. tp kalo kat tempat aku, lendu leh tak.. tak lah sejauh ko ulang alik melaka muar..

kpd member2 yg lain.. kalo ada citer2 menarik.. ringan2kan laa tangan tu.. menaip.. berkongsi suka duka dgn kitorg semua...

chow cin cau...
wassalam...

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews