15 March 2005

haloooo... pe khabarrrrrrrrrrrrrrrrr

haloo..2.. anybody there...this is LAN..

sori laa kpade semua kwn2ku.. mesti rindukan sbb lama takder post dr saya... semenjak pc sy nie diformat oleh seseorang.. (salah sorg author laman web nie)... jd lembap giler.. leh connect tp tak leh masuk.. nasib baik skrg dah ok!
lg pun bz laa..praktikal laa, apa lagi.. tak suka tul kejer kat audit firm nie.. kalo bertahun mcm nie leh giler dibuatnya...
apa yg gua nak citer ek...
ermmmm.... sabtu & ahad yg lepas, aku & latip gi kl.. jenjalan.. gi umah padli.. kalo aku sensorg segan giler aku.. dah lak tu umah dia ada kenduri arwah.. nasib baik ada latip.. ada laa geng... korang nak tau semua.. padli ada adik.. umur 19.. muka dia tul2 mcm member kita nie (budin)... terkejut gak.. agaknya kalo korg jumpa.. confirm korg ingat budin.. sampaikan rambut dia pun sama.. klakar giler...
actually aku gi kl ngan latip sbb nak gi umah kwn aku.. ada kenduri kawin kat sana... ramai yg aku jumpa kat sana.. termasuklah nani, im, bolly & ayer.. bolly siap kenalkan aku ngan pakwe dia lagi... aku tgk dah ok ckit laa pakwe dia tu.. tak laa nampak tinggi sgt.. dulu masa aku jumpa masa dip dulu.. takut aku... dah laa tinggi.. kurus lak tu... takt aku nak bersemuka dulu.. tp skrgdah gemuk ckit.. ntah apa yg bolly dah buat kat dia agaknya...
masa kat umah padli.. kagum aku tgk keluarga dia.. umah dia dikongsi 6 kluarga.. maknanya dlm 1 umah besar ada lagi 6 buah umah.. jgn salah tafsir.. umah bkn bilik.. jarang kita jumpa org mlayu kita yg leh tgl dlm 1 kluarga yg besar dbawah 1 bumbung... tp yg plg aku kagum.. kalo nak solat.. semua berjemaah ramai.. kat beranda umah dia dijadikan surau.. bestnya kalo kluarga aku pun mcm tu...
semua aku dah kenal adik bradik budin... tp yg plg best & pramah akak budin laa.. peramah giler.. best giler bebual ngan dia... nway din, saper nama akak ko ek.. dia gelarkan diri dia kak idah..
kpd web master kita, an.. mcm mana ngan kejer baru.. ok tak? tp aku rasa mesti penatkan... takper laa an.. asalkan ada kejer yg ok kan! kalo gaji mashuk tp tempat kejer atau bos tak bes buat apakan!
kpd ain.. apa citer ko? bila nak turun jb.. takkan nak dok terperuk jek kat bp tu...
kpd latip... yg lepas biarlah lepas.. jgn amik ati... buang yg keroh amik yg jernih... apa yg terjadi ada sbbnya.. fikir2kan laa...

& last but not least...gud luck kalo ada member2 yg akan ngambil peperiksaan... do the best..

ok laa geng2 semua... till next time...
wassalam...

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews