01 November 2004

mohsin2...

my turn.. lan!

ari sabtu yg lepas nie.. katu(mohsin) dtg jb... makin besau dia, hehehh.. jgn marah katu! kitorang gi tgk citer wayang, citer apa ntah namanya.. lupa lak.. tp ada chiks2 gitu laa.. klakar giler!

pastu kitorang gi bbuka puasa sesama dgn kwn2 dia.. aku ingatkan 2,3 org jek.. skali 7 org.. segan giler aku.. nasib baik ada yg aku kenal.. maria.. yg lain semua pompuan.. chot, michot, farah & kembar dia, kenet, su... kitorang bbuka kat anjung warisan...bufet.. terbang rm15 aku.. tp takpe.. kira puas hati laa...

bila dah kenyang semua.. gi danga bay dok lepak2 sampai 11.30 gitu.. mula laa budak2 nie dok mengumpat dak ni.. dak tu.. hehehh.. sampai aku yg tak kena mengena nie pun kena...

korang nak tau si mohsin nie.. dia bleh buat lawak... hehehh..act tak laa lawak sgt.. dia dah beli tiket bas balik bp.. last2 dia leh buang lak tiket tu.. terrr.. dah rugi rm7.. nasib baik gi on the spot ada tiket..

maybe esok(selasa).. budin lak nak datg umah aku.. tu nanti aku citer lagi...

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews