08 January 2004

Hehehe. Adegan Berlagak.
Sian para pelawat, dtg2, takde story. And now, masih bukan story actually. Continue? Hehehehe, ni saje Penulis Jemputan nak merepek.
Kebelakangan ni saya agak sibuk ngan mcm2 test, SIment. Tapi ngan selamba badaknyer, surfin’2, chatting2, mlm2 ngan An. Hampir tiap malam gak la. Ape yg kitorg borak? Biase2 je, smpai xde mende dah. Cuma kitorg cuba aktifkan laman Galeri tu. Klik Gambar 4 katun atas shoutbox tu la. Tapi kitorg kekurangan sumber. Mane la kitorg ada scanner nak wat. Kalau ade pon, gmbr2 kitorg la. Dah bosan kan! So, kalau ada, sudi2 la email kitorg kat gargonite@yahoo.com atau aku yowa2@tm.net.my. Bleh?
Lagi satu mende yg saya n An buat ialah, kitorg belajar bahasa jepon, atau dlm bahasa jawanya.. “nihongo benkyo”. Korg tanak join ker? So, Batu, BI, caner korg nak borak ngan mmbr B.Acc kat Shah Alam, yg … ala BI, klasmate kita part1 tu. Tanak sebut nama, karang gaduh pulak aku ngan dia. Last sem ada gak aku borak nihongo ngan dia. Sem ni… lama dah tak kontek. Bagi la BI makan sorg. Dia je la chatting kat webnet. Aku, An, Chow kat Dalnet. Apsal ko suke kat webnet ha? Bosan aku, nak masuk channel UiTM pon, kena registered. So, kalau nak join “nihongo benkyo”, join la. Explore2 la yek.
To jiwangsterz:
Japanese : Kimi o ai shiteru
: Aishiteru
: Chuu shiteyo
: Ora omee no koto ga suki da
: Ore wa omae ga suki da
: Suitonnen
: Sukiyanen
: Sukiyo
: Watashi wa anata ga suki desu
: Watashi wa anata wo aishithe imasu
: Watashi wa anata o aishitemasu
: A-i-shi-te ma-su
: Watakushi-wa anata-wo ai shimasu
: Suki desu (used at the first time, like for a
start, when you are not yet real lovers
to express love

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews