21 November 2008

Perkahwinan

"Abang! Jangan lupa gi kedai beli garam! Mak suruh!"
Yo laa gua pegi... hai mak aku ni pantang ajer dengor aku start moto. Rasa cam tukau karier jadi budak pejabat jer huhu.

Wokeh mula memblog..
Salam Siaran wahai pembaca2 yang disayangiiii.. emmm I missed u all lama dah x update blog nih. Maklum laa penyapu baru kena jaga prestasii. Baru laa leh konfem awal, leh merasa cuti taon, cuti kawen dan sebagainyer. Tapi u all x pernah ku lupakannn.

Ok kiter citer bab Wedding dulu
Bekas penyumbang lip lap blog ni yaitu Hairil Batu atau suka dikenali sbg Lan telah melangsungkan perkahwinan pada hari ni 21 December 08 kat KL. Maka dgn rasminya beliau telah dilucutkan gelaran "anak teruna" dengan rasminya. Moga berbahagia ke akhir hayat Bro. Kalau boleh ikutlah sunnah Nabi kalau leh berlaku adil ya ^_^

Majlis belah laki kat Taman Tun Aminah akan dilangsungkan pada 28 December 08. Haaa yang berkesempatan ambil lah kesempatan ke atas Lan ni eh bukan! kalau berkesemapatan gi laa majlis beliau ye


Aku ni baru pindah kat sini baru sebulan lebih tapi cam dah pindah dekat setaon. Berduyun jemputan kawen aku terima huhu. Menandakan yg aku ni pun dah hampir ketinggalan zamannn. Wiken ni jer ada 2, satu best fren haku di batu pahat dan satu lagi di kampung kencana di JB yang haku masih lagi samar2 mana laaa kampung kencana ni ek? Takpe lah kalau x gi ada gak alasan x jumpa tempat. Jemput pun guna YM jer hihihi.

Hari ni aku berjaya membalikkan diri pada almost on time. 6.12pm... Patut balik kul 5.45pm dan dah lama dah duk balik dekat kul 12...emm dlm kul 9pm gitu lah. Maklum laa penyapu baru. Balik2 jer teringin nak makan cheese nan. Ni kenal makanan ni masa kat KL dulu. Pastu baru tau kat tempat sendiri lagi femes upanyer si nan nih hahaha.
Hujan batu di tempat sendirik.

Balik sampai umah terperasan rumput2 yg spisis utan tinggi orang kat lama umah ni dah dicabut. Tapi siapa yg cabut? Gua duk sorang beb. Pintu gate pun berkunci. Ari tu mmg ada niat nak beli tajak kasi clear semua tapi lum lagi beli.
Huhuhuhu ni sama kes cam dekat Amerika tu ke?
Tapi elok gak, aku tinggal nak kumpul n bakar jer wakakakakaka. Terima kasih encik cabut rumput. Lain kali tolong clearkan longkang lak ye? hehehehe

Hidupku di sponsor Kerajaan Malaysia
Bulan ni aku belajar satu perkara yang menarik. Bil bulan letrik baru je sampai 3 ari lepas. Jumlah guna ada laa dlm RM4 (sikitnyer), tunggakan xde, jumlah perlu dibayar RM0.00... eh? Free?
Aku belek balik ada jumpa satu ayat "Dibiayai oleh Kerajaan Malaysia"
fuh canggih laaa BN. Wa caya sama lu laaa walaupun Selangor yg terlebih dulu sponsor rakyat nih. So korang check laaa kut ada juga ayat tuh. Bulan lepas RM9 sendiri kena bayar kuang kuang kuang.

Okeh rasanye sampai tu jer. Nak kuar gi check mana datang bau setanggi nih. Jiran cina takder, jiran india duk sorang x penah nmpk lak sembahyang.

Worait u all. Stay cute, maintain tampan. Ada umur kita jumpa lagi.

Wasalam

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews