14 October 2004

ambik... am beck.... I Am Back!!!!

Salam...
hoh... betul. aku pasti kalahkan Lan! cuma.... (cuma apa?!) paper AUD cam hampas. soklan, aku xpenah jumpa pon jwpnnyer. mesti Zeha setuju gak. (tlg la setuju!)
paper arab tu... ntah. aku pon xtau soklan mintak apa part "berita putuih" tu. bedal ucapan sajalah. boleh... 60% keatas ler. hehehe

oh Lan, berbaik2 ngan Norachan yer.... hemm... aku takut nnt ko masuk penjara lak. hehehe (org berkenaan... gurau jer!)

E'eleh Lan... kat ats tu ber AKU-AKU... part ckp nyan Nora... ber SAYA-SYA la pulak. hm... kompem kena jail karang nih! baik ko jauh skit ngan wisma Sarawak kat JB tu. ada org nk tangkap ko!

apa lg aku nk taip ni... jap lg nk dftr ntk next sem. lain kali aku merepek lagi... bubbyeeeeee yoshhayowa!

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews