12 October 2004

alooooooooooo...

Assalamualaikum kwn2 yg disayangi semua...

yeah2.. peksa dah abis! lama sy (lan) tak post, almaklumlah exam.. baru abis smalam, suka tul aku, next sem praktikal pulak, takuuuutt... nora.. tolong........... ckp laa kat aweks2 yg ada kat sana tuh.. jgn buli akuuuuu... hehehhh! nasib baik ada adibah & yat kat sana.. ada laa geng aku...kalo kena pun, ramai2...

kepada latip... nanti praktikal kita buat rancangan bez2 punya tau.. kita ajak laa budak2 nie turun jb.. ok? aku rasa tip, sem nie aku kalah ngan ko.. mesti punya laa... leh dikatakan semua subjek aku teruk except fin, konfiden laa ckit.. yg lain semua hampeh... far- cm dah laa ckit, cukup2 mkn jek.. mintak2 lulus pun jd laa, csp-walaupun cm leh dikatakan tinggi laa gak, tp final susah giler, soalan unexpected.. maybe b leh laa dapat kot, ethic- tak payah citer laa, final giler susah, jauh dr hint2, yer laa, aku dgr citer dia tukar soalan, sbb bocor, kesian kita ek, ais- ermmm.. final kira 30% tul2 leh buat laa, yg lain menggoreng jek.. jgn hangus sudah laa.. arab- ingatkan paper ni laa leh tlg, tapi final pun susah, yg ucapan tu langsung aku tak tau... dah laa speaking individual hampeh... apa lagi ek..tu jek laa...

kepada nora chan.. betul laa, sy amik fin 610, rasanya tak sama dgn awak.. lagipun sy mmg takder buku teks, tak beli pun, guna nota photostate lecturer jek... jgn marah ek.. buku2 awak semua dah ada kat umah.. sy maybe blk jb ari rabu atau khamis, nak njoi ngan member2 dulu sblm gi praktikal training...

kepada semua member2 yg mengenali ku... sy ucapkan selamat berpuasa.. jgn ponteng2 tau! and all the bezz in ur life...

till next time..
wassalam..

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews