08 June 2004

senyapppppp jek...

Assalamualaikum semua...

Lan menulis...
apa khabar semua member2...

ermmm... takder idea laa nak tulis aper... tak post apa2 nanti takder saper lak nak lawat laman web nie.. haiiii, maner pergi semua publisher2 pujangga nie, takkan dah senyap kot, lagi2 tuan punya laman web nie, an, maner ko pergi ha, lama tak dengar berita, wei ko dah guna no. hset baru ker, bg laa aku...

kepada petu plak, dulu rajin jek post, naper skang senyap jek... takkan takder citer2 terbaru ttg member2 kita, kongsi laa ngan member2 setia laman nie...

ha.. nie nak citer cikit...
ari sabtu baru2 nie 5/6.. cik farid, waco, bases, katu dtg jb... cuti2 johor bahru laa kononnya... actually dr kl, cik farid, waco, bases jek, katu menyibuk jek... hehehh.. jgn marah ek mohsin, gurau jek... sbnrnya diorang singgah umah katu dulu sblm bertolak ker umah badai kat kota tinggi... bukan main berjalan lagi diorang nie.. leh dikatakan semua tempat yg menarik kat jb dah di jelajahi...
kebetulan pd ari ahad tu ari jadi badai, kononnya nak celebrate malam sabtu tu tp tak dapat cr cake, hai.. hampeh tu.. apa2 pun, wish kat badai... SLMT ARI LAHIR YG KE-23 to our fre. HAfiZZi...semoga pjg umur, murah rezeki...
aku sempat jumpa diorang malam sabtu tu, kitorang lepak kat danga bay, ramai lagi yg turun, kopi, cugi, and ramai lagi laa...

diorang ajak aku tgk wayang ari ahadnya, tp ada hal lak.. sori laa geng!
kalo tak budin nak turun gak, tp ada kenduri kawin plak, sedara dia agaknya, kesian dia, cik farid ckp beriya2 dia nak ikut tp kena bawak mak dia kenduri kawin tu, takder saper nak drive.. dah tu bkn 1 jek kenduri kawin ahad tu.. ermmm. 5 kalo tak silap! banyak ek!!!

kalo korang nak tau, waco skang dah lain tu.. badan pun dah makin besau... tp rambut plak yg tak besau.. hehehhh... jgn marah ek waco!

katu lagi laa... dah macam penyangak, dengan rambut dia yg panjang, janggut dia yg berserabut...eeiiii... tak tau ak ckp mcm maner, kalo korang jumpa dia, baru korang tau... hehehhh... jgn marah ek katu, time nie laa aku nak kutuk ko, ari tu bkn main lagi ko ek ngan bases kutuk aku...

si bases nie plak... tak tau nak kutuk aper.. takder idea laa.. nanti laa ko bases... ko tunggu jek laa turn ko!

ok laa geng...
sampai sini jek laa kali nie..
wassalam.

1 comment:

Pujangga said...

Publisher/penulis jawab:=> Henset An? kan dia penah post kat sini! tuler, malas baca betul2! nak no dia? either ko check balik post2 yg lepas, atau mail me. atau ko tipon henset An, tanya nombor dia. hahaha.(017-7101***)hehehe.
Petu sambat:=> tak posting sbb bg peluang kat ko ler. lgpon, xde story. pasal bebudak jengka ade la. xkn nk story pasal Pae kot!
Latip kata:=> bg yg tak tau/kenal, En Farid ialah... lect kiter law dulu2 tu aka(also/as known as) RS kolej SR. Waco ialah Mohd Firdaus aka ex-YDP SR sebelum digulingkan oleh Benjo. aku org atasan dia(Waco).hakhakhak. Bases ialah ... xkenal ngat. tp org kampung Reza, Taman Melawati. dia sebagai "ayah" kat umah sewa diorang. Katu ialah Ahzamuddin aka Che Ah (Edat jer leh panggil nie!); tp mmbr2 dia panggil Mohsin (xtau la ngape). fav dia "keluaran KILANG!" yg biase dia ckp bila perang ngan Boja (Shahrizan). Badai ialah Hafizi, ala... yg biase debat2 tue. dgr2 Budin crita, bila Badai & Banat(Yusrika) dah marah (especially kat pt1, terdiam senat2 lain!). Kopi ialah batch kita yg ganaz tue; kes sound pt1, pastu expelled dari Senat, pastu kena byr saman. hebat! Cugi... caner nk story ni... budak level atas ni. "Ramai lagi laa" ialah... erk, aku xkenal la. sape ni Lan? pelik nama dia! Budin lak ialah... sape tak kenal dia, mail aku! hehehe. byk beban dah.sape sokong kita buat "Kelab Peminat Budin"? hehehe
yowa menyampuk:=> Waco biarlah badan makin besor ke, ape ke. dia tetap mmbr yg best. cam awek lak bila dia borak ngan aku. hehehe.klaka ler,dulu2 masa aku miskol henset dia as anonymous. xmakan saman punya org! Katu lak, sejak dia jadi "Mak" kat umah sewa diorang; same je ganaz mcm dulu2. Rambut panjang? eleh, macho aper. mcm masa konvo tu kan! ceh, nmpaknyer taste kita tak sama la Lan. (tp aku xsuka simpan)
all said:=> alaikassalam aidhon!
p/s: aku mmg malas bukak TOKO!kalu ada post baru, trus masuk imel aku.biase aku bukak shoutbox jer..

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews