28 June 2004

DASH!!

Assalamualaikum... pembuka kata bicara heh heh heh
Hmm sedar tak sedar dah tua dah aku. Umo pun makin pendek. Apa nak buat, dah memang kejadian yer tak?

Aku nak ucap JUTAAN TRIMAS kepada semua frens yg memeriahkan blog nih. Kalau leh nak kasi adiah tapi maaflah, tauke lum kaya lagi.

Aku nak citer bout few of our frens...

Che' Kam@ Puan Kamsiah: La ni dia kasi emel kat aku kata dia sambung amik CIMA kat UiTM Shah Alam. Ganbatte mak org!! Contohilah beliau.. sanggup tinggal baby kerna ilmu. Cap jempol

Dilla Borhan@ Puteri Duyong aku: Dah quit belajar but dah masuk alam pekerjaan. Welcome to the new world Dilla !! Mungkin kat Ipoh? tak ingat sangat la sbb aritu batu bisik kat telinga aku slow sangat. Dengar kata gaji ko lagi besor dari aku??!!

Mart Barn@Azrul Azhar: Pun dah berenti UPSI and jadi Asst Acc kat jabatan kerajaan. Welcome to the new world juga utk ko!! Kerja la rerajin,kumpul duit bebanyak pastu, kumpul bini bebanyak cam Bat.

Hmm yg lain aku tak tau cerita especially yg duk jauh kat SA sana. Bulan depan mungkin aku ke SA.. amik dip yg aku tinggal ari tuh he he he.. Nak buat kredit kad pun kena ada bagi Diploma ker? mintk kejer tunjuk slip peksa jer aku.

Aku ada nak wat business Bukit Beruntung. Dulu aku penah try jalankan business ni tapi customer aku sorang jer iaitu Reza. Kali ni aku ada sediakan modal besar sikit. Kpd sesiapa yg berminat nakkn perkhidmatan aku silalah sms or emel aku k? Interest 25% dlm masa 4 bulan jer.

Oklah,, sampai kat sini jer. Pasni aku akan berhijrah ke tempat baru. Thanx also to all of Pujangga staffs. I love u.
Lain kali aku ada masa aku susun balik blog ni. Abis bersepah si Yowa kerjakan..

Arios

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews