19 April 2004

lan(batu menulis)...
ha3..skrg aku dal leh post sendiri, jgn marah ek bolly...
ok, aku nak citer ckit pasal yat kawin...
aku pergi dr jb ber3 jek, pastu jumpa laa saleh, hasra and the geng... kitorang konvoi pegi umah yat...
ramai yg aku jumpa kat sana, awin, hud, jawa, roy, are, adib, zuliana, a'an, & ramai laa lagi... mesti terharu yat tgk member ramai2 dtg...
korang nak tau, aku ngan matban mati2 ingat yat yg baiduri tu kawin, skali bila sampai jek sana tgk, org lain lak, tp pernah nampak gak laa juz tak pernah bertegur saper, tp aku gembira gak laa sbb dia kenal aku & siap bg kad jemputan dr dia...
citer ckit pasal budin, dia dtg ari sabtu ptg, dok umah aku... dia balik cepat, ari ahad malam, 12.30...
pasal nani lak, dia berharap sgt nak pegi kawin yat, tp disebabkan sbb yg tak dapat dielakkan, so tak dapat laa dia pegi... kesian nani! (takper ek nani, kawin lan nanti nani mesti kena pegi, apa2 hal ditolak ketepi, okay? hehehhh...)
pasal petu(latip)... aper laa ko petu, naper tak pegi, ramai member2 kiter kat sana, budin tanya kat aku naper ko tak pegi.. yer laa, yat tu kan baik ngan ko, tak best laa member2 kawin tak pegi, nanti kita kawin takder saper nak pegi! jauh tu tak jd masalah aper, alaa... setakat jengka jb, aku rasa dlm 6 jam jek sampai laa... budin dr kl leh turun gak? jg ko kalo kawin aku nanti ko tak dtg!!!
saper2 nak tau aku dah kejer kat marrybrown terminal larkin, bila2 kalo turun larkin, singgah laa jap jumpa aku, kalo ada rezeki leh aku blanja makan!
ok laa semua, setakat nie jek yg aku dpt post ari nie, jap gi nak gi kejer, kul 3, nanti bila2 ada citer terbaru, aku post lagi...

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews