28 May 2012

Karnival Sukan Zon Selatan BIMB

Assalamualaikum,


Entah ok ke tak aku patut update blog ni ngan citer ni. Hahaha.. What the hell?! Dari ia senyap saje, baik aku update.


Pada 26.5.2012 yang lepas, BIMB telah mengadakan Karnival Sukan Zon Selatan bertempat di KKTM Ledang. Macam2 sukan dipertandingkan; bola sepak, sepak takraw, bola jaring, badminton, ping pong dan sukan rakyat.


Aku macam biasalah join bola sepak. Dah tu je yang aku confident nak main. Game lain aku duk belajar2 je.


Game dimulakan pada pukul 9 pagi. Tapi perarakan bermula pada 7:30 pagi. So, aku bertolak dari rumah, pukul 6:30 kerana perjalanan mengambil masa dalam 30 minit.


So, aku pun bermain. Alhamdulillah, kaki aku yang injured berjaya pulih. Aku berjaya meyakinkan team yang aku lebih baik main goalkeeper. Well, cut it short. Team aku kalah penalty. Walaupun aku clean sheet dan berjaya save satu sepakan penalty, namun team aku tetap kalah sepakan penalty 2-1. Well, kalah tetap kalah. Aku terima pingat perak tu ngan bangga gak. At least aku masih terpilih untuk main ngan team Southern utk peringkat kebangsaan nanti. Cewah!! hehehe..


Well, kesempatan ni aku nak ucap terima kasih pada semua yang telah membantu aku dalam game ni, terutama pada family aku, isteriku, kawan2 dan captain aku yang memberi kepercayaan pada aku untuk game ini. I'm starting to believe again.

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews