07 March 2010

2010!!

Terbaca post Si Pujangga membuatkan aku tergerak ingin menulis kembali. Yerlah sambil menunggu bini aku ni bersiap, baik aku menulis sementara aku dah depan PC ni. Jap lagi nak balik kampung bini aku lagi(dah kira kampung aku gak lah..)

Dah masuk bulan March!
Bagi aku dah sebulan lebih aku berkahwin. Banyak pengalaman baru aku tempuh. Namun aku sedar ini hanya permulaan. Banyak ;agi yang mendatang. Aku redha. Pasti ia lebih baik untuk kematangan aku.

Sambal FC? Well, seperti dijanjikan bulan Mac bermulalah musim baru setelah 3 bulan bercuti dari join tournament. Aku dah sound duh cari fitness balik fitness kpd semua players. Si pujangga tak terkecuali ey!!

Bank Islam@kerjaya? Semakin OK. Aku dah berjaya buat milestone aku dulu berjaya. Aku dah susun department aku. Cuma di peringkat billing aku rasa hampeh sket sebab pertukaran management dan aku kena aturkan mesyuarat bagi bertemu dengan bos baru. Entah bila dan siapa yang akan jadi leader plak pasni. Redha jerk lah.. Yang Southern Region, OK kot.. hahaha.. Confident sket.

Family? Ok. Aku cukup bahagia skrg.. Thanks God.

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews