01 January 2006

PERCUTIAN PUJANGGA YG KE- 2

Assalamualaikum, salam sejahtera dan kabare?

Dah kantoi seminggu nampaknyer Pujangga tak menulis kat blog. Mintak sori yer kekawan ^_^
Hmmm oleh itu marilah kita ucapkan "Bermulalah Pujangga!"

Tahniah kepada Budin and Nani, kamu dah bertunang pasni plan nak kawin laks.. Jangan lupa kirim kad jemputan bersaiz gajah kepada Pujangga yer? kalau tak *_*

Laporang dari PujaAn yang Saywak tgh sibuk kumpul no tepon kekawan.. Hmmm ko nak wat per ek Saywak?
Lagi laporan dari beliau.. Silakan PujaAn- pass hand leng chai ^_^

Hokeh guys here it is... I'm planning a new vacation for this Chinese New Year holiday and sambung ngan Awal Muharram public holiday. Kilang aku wat cuti sendiri selama 10 hari. So mmg aku akan ber'holiday' sampai tembam muka lah..

Ini ialah contingency calendar plan utk percutian nih.
Date: 29 January to 1st February
Destination: Optional 1- Terengganu 2- Perak 3- Pahang
Budgeted fees: RM 300
Budgeted participants: min 10 person

The plan..
1. I need the participants confirmation to join and any suggestion before 21st January since I need to do reservation and further planning

2. Destination and activity.. Aku ada 4 option, 1- Culture and Heritage means gi muzium and tempat menarik 2- Pulau (leh cuci mata yg kena jerebu) 3- Beaches (leh shooting film) 4- wat rombongan cam skolah dulu2

3. Aku ada baca majalah Libur, majalah pelancongan yg amat berguna infonyer... ada few resorts or hotels that offer tourism packages yg at very affordable prices. However kalau sedara korang ker, bakal mentua korang ker ada wat perusahaan chalet silalah ketengahkan diri andaa ^_^

4. Kenderaan aku rasa kita guna yang paling senang jer lah, kita naik heli. Bos aku bekas ATM ada kontek ngan drebar heli tu. Naik kat Pt Sulong lah tapinyer

5. Kepada para student kalau korang nak ikut aku galakkan korang ponteng sekolahh, ala baru brapa ari ponteng kann? Yang lain yang sedang bekerja pula silalah mohon cuti awal- awal. Sudah tahun baru akaun cuti pon baru maa

Okeylah tu jer yang ada dlm planning aku.. Yang paling penting bagi aku ialah peserta sbb apa guna parti kalau takder org dtg, apa guna pedang jika tak bersarung, kajang pak malau kajang berlipat kajang hamba org berdagang hehehe

Okey news baru dari aku:
Bolly sudah bekerja sebagai akauntan di Batu Pahat.. ala kat depan kilang aku jerr

hmmm tu jer lah.. laen kali aku sambung ek?
Pass to u Pujangga ^_^

Trimas PujaAn, nampaknyer berjalan2 lagilah kita. Duit gaji bulan ni kena save lebih sketlah yer? hehehehe
Pujangga pon mengundurkan diri dengan berjalan ke belakang. Until next issue arios guys ^_^

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews