23 March 2004

Hmm lupa lak nak citer satu citer penting..

Ni pasal loan kita.. ala duit yang kita abiskan masa awal- awal sem duluuu...

Hmmm ni Ain yang citer kat aku sebenarnyer..

Sebenanyer kita kena start bayar 5 bulan after kita abis belajar.. tak kira walaupun kita tak terima surat suruh bayar.. hmm tu la yang terjadi selama ni kan?

Ain kata kalau lewat ... tiap bulan kena penalty lebih kurang RM 150... hmmm aku ni pun dah hampir overdue.. dulu abis bulan 10.. hmmm....

So ini kira peringatan dari aku la.. sesaper yang rasa tak puas ati tu leh la baca balik agreement dulu... ada terima kan?

Apa pun aku mintak maaf la kalau aku tak bagi tau awal- awal sebab benda ni pengetahuan am kan? Sumer org tau yer tak?
Ha ha ha ha

Ok lah tu jer.... C U next time...
Assalamualaikum

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews