11 December 2003

Selamat hari Lebaran.. sempat lagi rasanyer

Takleh la aku memonteng posting bendalah ni, sori la kalau korang dtg banyak kali tapi takder berita baru,, well ni la aku wat list kekawan yg aku tahu sikit2:

1. Che Nat@amirrudin Kesmiran- B. Markt = itm segamat
2.inna@syihin - pun B.Markt- itm segamat
3.Rohanawaty@aty@gadis bersopan- B.Acc = itmsegamat
4. Apek dbs batch kita- B. Fin = itm segamat- katanyer dia sorg je bdk dbs smbg kat segamat
5. bomber@biarch aku- B. aper tah Fin kut= itm shah alam
6. Hena- dah keja@ tgh prepare nak tunang,hmmm betulke Hena?

yang lelain still duk umah@tgh tunggu lamaran. well tunggu lagi berita dari aku n kpd
Bomber aku offer ko jadi staff Pujangga, kasi repot sama aku sebulan sekali
ada paham??
warning, jgn jadi cam batu, pemalas!!

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews