23 June 2003

Aku sebenarnya dlm usaha utk membangunkan satu website khas utk org2 yg mcm kita. Akan tetapi aku kekurangan berita iaitu tentang korg sendiri, so tolong la hantar emel tentang apa yg korg buat and kat mana korang sekarang. Itu sudah cukup buat masa sekarang.
Yang aku tau:
Latip:ada kat Jengka tanam pisang... takdela, dia tgh B.Acc skrg
Budin,Boja:tgh cari kerja
Katu,Serang,BAdik,Laci and Baka:duk satu rumah,hari2 wat pesta 18sx
Batu:no komen. tapi kat melaka la skrg ni.
An:tgh pening kepala gaduh ngan si azim
Pucau,BI,Kutu,Che Nard,dan ramai lagi!!!: tgh wat konsert ala Sheila on Seven
Bomber:baru part six satu kelas ngan si Arter.

tu jelah bahan aku utk kali ni. jgn bimbang aku ada banyak masa lapang dan itm segamat dah ada internet servis for free. hope to hear from u guys soon. Ieza,ah ah,mart ban(ni lanun,aku tau ko nak vanish dari dunia ni),dan sesiapa yg aku tak sebut di sini,please greet me at
gargonite@yahoo.com

No comments:

Waktu Solat Shah Alam

FEEDJIT Live Traffic Feed

Total Pageviews